Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Σόιμπλε σε Μητσοτάκη: Την συγνώμη μου στον Σαμαρά, πιστεύαμε ότι ο Τσίπρας θα έκανε GREXIT

ΣΟΙΜΠΛΕ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΩ!

ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ – ΝΤΕ ΛΑ ΡΟΥΑ για να ολοκληρώσει το σχέδιο Παπανδρέου – Σαμαρά και να φύγει με ελικόπτερο! Ώστε να επιστρέψει ο Σαμαράς ως «σωτήρας» σε μία κατεστραμμένη χώρα και ο Σόιμπλε να κάνει την δουλειά του!

 Σύμφωνα με πληροφορίες του Ολυμπία,  Ο Γερμανός υπουργός οικονομικών κατά την συνάντηση του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, μετέφερε την συγγνώμη του προς τον Αντώνη Σαμαρά, λέγοντας μάλιστα ότι η συνέντευξη που έδωσε σύμφωνα με την οποία «αυτός έριξε την κυβέρνηση Σαμαρά», παρερμηνεύθηκε και φυσικά δεν εννοούσε κάτι τέτοιο.

» Πιστεύαμε ότι ο Τσίπρας θα οδηγούσε την χώρα σε GREXIT το 2015, αλλά πέσαμε έξω. Έκανα λάθος υπολογισμό»

» Μου ζητάς να ρίξω την κυβέρνηση στην Ελλάδα, αλλά πραγματικά δεν μπορώ. Οπωσδήποτε θα ήθελα να συνεργάζομαι μαζί σου, δεν μπορώ ούτε να τον βλέπω τον Τσίπρα, αλλά πλέον δεν έχω την δύναμη να το κάνω. Ούτε την Μέρκελ δεν μπορώ να πείσω. Το πιθανότερο είναι ότι μετά τις εκλογές δεν θα είμαι πλέον υπουργός οικονομικών.»

Αυτοί οι διάλογοι εξηγούν περίτρανα γιατί ο Σαμαράς δεν παραιτήθηκε μετά την εκλογική ήττα τον Ιανουάριο του 2015 και γιατί όλοι διακινούσαν το σχέδιο «αριστερής παρενθέσεις», τορπιλίζοντας μάλιστα όλες τις προσπάθειες για συμφωνία, ώστε να οδηγήσουν την Ελλάδα στην καταστροφή.

Απέτυχαν και τώρα είναι η ώρα να συνθλιβούν.

Το Ολυμπία είχε διαβλέψει το σχέδιο από τότε και το είχε γράψει σε άπειρα άρθρα. Σήμερα δικαιώνεται.Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: